Nieuw logo voor Were Di Tilburg

Naast een spiksplinternieuw paviljoen heeft Were Di Tilburg sinds vandaag ook een gloednieuw logo.

Het huidige logo was bijna tien jaar oud. Door de nieuwe communicatie-eisen, onder invloed van social media, en de komst van een nieuw paviljoen besloot Were Di het logo eens onder handen te nemen.

Eén van de eisen die het omnibestuur had, was dat de Werediaanse leeuw behouden moest blijven. Linda van Eijndhoven, eigenaar van ontwerpbureau studio x-hoogte en lid bij Were Di Tilburg, ging samen met de tijdelijke Huisstijlcommissie aan de slag.

Het resultaat is een modern logo met een trotse leeuw die moed en overwinning uitstraalt. Maar het is ook een vriendelijke leeuw, die past bij de gezellige familieclub die Were Di Tilburg is. Het groen en oranje blijven gehandhaafd.

Paviljoen

In het eerste weekend van april nemen we officieus het nieuwe paviljoen in gebruik. Op 1 april krijg je een sneak preview tijdens de Vrijmibo en 24 en 25 juni volgt de officiële opening. Het nieuwe logo wordt uiteraard verwerkt in ons mooie clubhuis.

Deel via:

Sponsors & partners